Kadr uçotunun qurulması

Accounting.az MMC-nin kadr xidmətləri

Müəssisədə kadr uçotunun qurulmasının haradan başlayacağınıza əmin deyilsiniz? Kadrlar üzrə sənədləri qanuna uyğunlaşdırmaq lazımdır? Mövcud kadr uçotunu sahmana salmaq istəyirsiniz? “Accounting.Az” konsaltinq şirkətinin kadr xidmətləri paketi  sizə kömək edəcək!

Əgər, siz, fəaliyyətə yeni başlamışsınızsa, yaxud ilk işçini işə götürən fərdi sahibkarsınızsa – peşəkarların xidmətlərindən yararlanaraq kadr uçotunu dərhal düzgün qurmaq daha yaxşıdır.

Unutmayın! Kadr uçotu qanunla ciddi tənzimlənir, mühasibat uçotu kimi onun da aparılması məcburidir. Əks təqdirdə tənzimləyici orqanların cərimə və sanksiyalarına hazır olun..

Əgər şirkətiniz artıq fəaliyyətdədirsə, amma kadr uçotunun aydın sistemi yoxdursa, pozuntular mümkündürsə – bu halda əvvəlcə kadr xidmətləri çərçivəsində uçotun auditi aparılacaq, sənədlərin vəziyyəti, etibarlılığı qiymətləndiriləcək, səhvlər müəyyən ediləcək. Növbəti addım bütün çatışmalıqların qüvvədə olan standartlara uyğun aradan qaldırılması, sənədləşmənin müəyyən edilmiş qaydalar çərçivəsində təşkil edilməsi olacaq.

Biz, fəaliyyətindən, işçi heyətindən asılı olmayaraq həm şirkətlər, həm də fərdi sahibkarlar üçün kadr uçotunun qurulması xidmətləri göstəririk.

 “Accounting.az” konsaltinq şirkətinin autsorsinq əsaslı kadr xidmətləri sizi tam ştatlı mütəxəssis saxlamaq, ona aylıq əmək haqqı vermək ehtiyacından azad edəcəkdir. Həm də, işçilərin əmək məsələləri ilə bağlı iddialarının həllinə sərf olunan vaxtınız və xərcləriniz əhəmiyyətli dərəcədə azalacaq.

Biz kadr uçotunun qurulması ilə yanaşı, kadr uçotunun aparılması, kadr sənədlərinin auditi, işçi heyəti üzrə hesablaşmalar, əməyin mühafizəsi kimi xidmətləri də təklif edirik.

Əlavə suallara cavab almaq istəsəniz bizə zəng edin. Bizim peşəkarlar sizi həvəslə cavablandırar!

+994123100929

+994125983798  

Kadr uçotunun qurulması xidmətinin əsas mərhələləri

Bakıda konsaltinq xidmətləri bazarında uğurla fəaliyyət göstərən “Accounting.Az” sizə müqavilə əsasında aşağıdakı kadr xidmətləri təklif edir:

  • kadr uçotunun idarə edilməsinin qurulması;
  • ştat cədvəlinin, vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
  • ştat cədvəlinin Əmək Münasibətləri və Məşğulluq altsistemində (ƏMAS) qeydiyyatı;
  • müəssisədaxili normativ aktların: daxili əmək intizamı qaydalarının, iş vaxtı rejimi qaydalarının hazırlanması, fərdi məlumatların qorunması haqqında əsasnamənin, əməyin mühafizəsi haqqında əsasnamənin, kadr uçotunun qurulması ilə bağlı digər hüquqi normativ sənədlərin tərtib edilməsi;
  • əmək müqavilələrinin, işə qəbul üzrə əmrlərin hazırlanması;
  • kadrların hərəkəti ilə bağlı prosedurların icrası (əmək müqavilələrinin, işə qəbul, yerdəyişmə, işdən çıxarılma məzuniyyətlər, ezamiyyətlər, mükafatlar, vaxtın izlənməsi və s.)
  • əmək müqavilələrinin ƏMAS-də rəsmi qeydiyyatı;
  • işçilərin şəxsi vərəqələrinin tərtib edilməsi üzrə kadr xidmətləri;
  • işçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması;
  • maddi məsuliyyət haqqında müqavilənin hazırlanması;
  • bonus sisteminin qurulması, məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi
  • əmək kitabçalarının, hərbi qeydlərin aparılması

Kadr uçotunun qurulması xidməti ilə bağlı müqavilə qüvvəyə mindiyi andan bitənə qədər biz sizə insan resursları üzrə uçotunun qurulması ilə bağlı xidmətləri təqdim edirik. İşə başlamaq üçün əməkdaşlarınız haqqında müvafiq məlumatları mütəxəssisimizə vermək kifayətdir. Bunu e-poçtla yaxud şirkətimizin ofisində şəxsən kağız daşıyıcıda təqdim edə bilərsiniz. Məlumatları ötürməyin ən əlverişli yolunu siz seçirsiniz.

Diqqətinizə çatdırırıq ki, kadr xidmətləri göstərilərkən sizin əməkdaşların şəxsi məlumatlarının açıqlanmaması ilə bağlı müqavilə imzalayırıq – bu, bizim etibarlılığımızın, sizin bizə verdiyiniz məlumatların məxfiliyinin təminatıdır.

Xidmətin qiyməti fərdi qaydada, sizinlə müzakirə edilərək təyin edilir.

Kadr uçotu xidmətlərinin autsorsinqinin üstünlükləri

Kadrlar uçotu üzrə  “Accounting.Az” konsaltinq şirkəti ilə xidmət müqaviləsi bağlamaqla, siz bunlara qənaət edirsiniz:

  • zamana – kadr uçotunun qurulması xidmətini sifariş etməklə bizim timsalımızda şəxsi köməkçi tapacaqsınız; təcrübəli mütəxəssislərimiz problemləri peşəkar səviyyədə həll edirlər.
  • resurslara– işçi axtarmaq, onları öyrətmək lazım deyil, onları işə götürməyə, maaş və mükafat verməyə ehtiyac yoxdur.
  • pula – autsorsinq əsaslı kadr xidmətləri çərçivəsində iş yerlərinin,  müasir avadanlıqların, bahalı proqram təminatının alınmasına, müntəzəm təkmilləşdirmə kurslarına pul xərcləmirsiniz.

İndi sizin kadr uçotunun qurulması xidmətinin autsorsinqini sınamaq, dəstəyimizin bütün imkanlarını qiymətləndirmək şansınız var. Bunun üçün Əlaqə səhifəsindən sorğu buraxmağınız kifayətdir.

Ünvanımız:  Cəfər Cabbarlı 44, Caspian Plaza 2.

Əlaqə vasitələri: E-mail: info@accounting.az,

Telefon: +994125983798

+994502258205 

whatsapp