Sahibkarlığın qeydiyyatı və ləğvi
Azərbaycan qanunvericiliyinə əsasən istənilən iqtisadi fəaliyyət hüquqi şəxs yaratmadan sahibkarlıq fəaliyyəti həyata keçirən fiziki şəxs (fərdi sahibkar) yaxud hüquqi şəxs kimi qeydiyyatdan keçməlidir. Hüquqi və fiziki şəxslərin qeydiyyatı müəyyən bacarıq, bilik tələb edən prosesdir. Buna görə də, qiymətli vaxtınızı Azərbaycan qanunvericiliyini, qeydiyyat prosesinin bütün incəliklərini öyrənməyə sərf etmədən, habelə pul və əsəblərinizi qoruyaraq öz sahələrinin peşəkar mütəxəssislərinə müraciət etmək daha yaxşı olar.
“Accounting.az” konsaltinq şirkətinin mütəxəssisləri fəaliyyətinizin təşkilati-hüquqi forması haqqında qərar qəbul etməyə sizə kömək edəcək, bütün məqamları müqayisə edərək, onların hər birinin müsbət və mənfi cəhətlərini ətraflı izah edəcəklər.
Hansı xidmətləri təklif edirik?
Xidmət üzrə qiymətlər sizin sifarişiniz əsasında, qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən edilir. Mühasibat xidmətinin aparılması xidməti bizə etibar edilərsə, qeydiyyat xərclərini geri qaytarırıq.
Sənədləşmə işlərini öz üzərinizə götürməklə edə biləcəyiniz mümkün səhvlərdən sığortalanmaq üçün bizə zəng edin +994123100929
+994125983798
Biz miqrasiya sənədlərinin tez və səhvsiz hazırlayırıq
Miqrasiya sənədlərinin müstəqil hazırlanması zamanı bir sıra məsələlər ortaya çıxır ki, onların yanlış həlli gözlənilməyən nəticələrə səbəb ola bilər. Sizə isə qalan itirilmiş vaxt, səy, pul olacaq.
Biz sizə:
Eyni zamanda inzibati reqlamentlərə uyğun olaraq zəruri proseduraları icrası zamanı sizi müşayiət edəcəyik.
Çox vaxt əcnəbi əməkdaşı işə götürmək istəyən işəgötürən əcnəbi vətəndaşların rəsmi qeydiyyatı, onlarla əməkdaşlıqla bağlı əmək hüququ məsələləri ilə üzləşir. Bəs həqiqətənmi şirkətə əcnəbiləri işə qəbul edən zaman hüquqşünaslardan ibarət heyət tutmaq lazımdır? Əlbəttə, yox! Əgər siz xaricdən gələn işçilərə miqrasiya sənədlərinin hazırlanması işlərini “Accounting.az” konsaltinq şirkətinə həvalə etsəniz, bizim peşəkar mühasiblərdən əcnəbilərin işə qəbulunun bütün aspektləri üzrə birdəfəlik pulsuz məsləhət alacaqsınız!
Əqli mülkiyyət hüququnun sənədləşməsi üzrə xidmətimiz nələri əhatə edir?
Mütəxəssislərimiz müştərilərin hüquqlarının müdafiəsinə yönəlmiş fəaliyyətdə uyğun bilik və təcrübəyə malikdirlər. Biz patent, sertifikat kimi sənədlərin alınmasına, əmtəə nişanlarının qeydiyyatına kömək edir, lisenziya, françayzinq, əqli mülkiyyət hüquqlarının ötürülməsi müqavilələri üzrə məsləhətlər verir, müqavilələri analiz və tərtib edirik.
Ətraflı məlumat üçün WhatsApp-a yaza yaxud pulsuz “Geriyə zəng” xidmətini sifariş edə bilərsiniz! +994502258205
Patent, əmtəə nişanlarının sənədləşməsi xidməti
Autsorsinq xidmətləri bazarında müştərilərin marağını uğurla müdafiə edən “Accounting.az” konsaltinq şirkəti sizə aşağıdakı xidmətləri təklif edir:
Qeydiyyat, sənədləşmə proseslərində fərqlər olduğuna görə, bizim peşəkar mütəxəssislərlə əlaqə saxlamaq daha yaxşıdır.
Bütün xidmətlər əməkdaşlıq müqaviləsi əsasında həyata keçirilir. Məxfilik, məlumatların açıqlanmaması tərəfimizdən qanunlara uyğun təmin edilir.
Patent, əmtəə nişanlarının sənədləşməsi xidmətinin qiymətini, habelə icra müddətini müəyyən etmək üçün ”Əlaqə” səhifəmizə keçid alın, problemi bizə yazın.
İntellektual mülkiyyətin qorunması, insan yaradıcılığına hörmət hər birimizin şərəf işidir!